کتاب علم لوازم آرایشی مدرن (New Cosmetic Science)

48,000تومان

عنوان کتاب:New Cosmetic Science

نویسنده:Takeo Mitsui

انتشارات:Elsevier Science Ltd

تاریخ انتشار: 1997
ویرایش:اول
زبان: انگلیسی

نوع فایل:PDF

علم لوازم آرایشی شاخه‌ای است که علوم طبیعی تا علوم انسانی و اجتماعی را پوشش می‌دهد و یک عنصر بین رشته‌ای مهم در انواع رشته‌های علمی مختلف است. کتاب علم لوازم آرایشی مدرن یک بررسی جامع به‌روز شده از نسخه 35 ساله‌ی قدیمی‌تر خود، علم لوازم آرایشی، است و برای درک بهتر و ساده تر موضوع به صورت کاملا شفاف و رسا نگارش شده است تا همه افراد با هر سطحی از متخصصان تحقیقات و تولید لوازم ارایشی، تا دانشجویان و افراد علاقمند به لوازم آرایشی، بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
در بخش اول این کتاب رابطه بین رشته‌های مختلف علم لوازم آرایشی  و کرم‌های زیبایی توضیح داده شده است و علاوه بر بحث در مورد فرمولاسیون و ایمونولوژی کرم‌های زیبایی، یافته‌های جدید در مورد پایداری کرم‌های زیبایی نیز ارائه شده‌ است. همچنین پایگاه‌های داده، کتب و مجلاتی که توسط متخصصین این علم استفاده می‌شوند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
بخش دوم به فرمولاسیون لوازم آرایشی‌ها و استفاده از آنها می‌پردازد که شامل لوازم آرایشی‌ مراقبت از پوست، آرایش صورت ، لوازم آرایشی‌ مراقبت از مو، عطرها، لوازم آرایشی‌ بدن و لوازم آرایشی‌ لب است. همچنین، عملکرد محصول، انواع، اجزای اصلی، نسخه‌ها و روش‌های تولید هر کدام از لوازم آرایشی توضیح داده شده‌اند.
این کتاب عالی نه تنها خواننده را در مورد آرایش و استفاده فعلی آگاه می‌کند، بلکه پیشرفت‌های آینده را نیز نشان می‌دهد . محصولات با ویژگی‌های دارویی بهتر (کوزمسوتیکال) که هم فیزیکی و هم روانی عمل می‌کنند، نیز مورد تاکید قرار می‌گیرند.

فهرست مطالب
(سرفصل ها) مقدمه به علم لوازم آرایشی. 1. هدف از استفاده از لوازم آرایشی. 2. معنی لوازم آرایشی. 3. طبقه‌بندی 4. ویژگی‌های کیفیت و اطمینان از کیفیت. 5. فرآیند توسعه لوازم آرایشی. 6. پیش زمینه علمی، فناوری و آینده لوازم آرایشی

بخش اول: 1. لوازم آرایشی پوست. 2. لوازم آرایشی مو و ناخن. 3. رنگ و مواد رنگی آرایشی. 4.  عطرها. 5. مواد اولیه لوازم آرایشی. 6. لوازم آرایشی و عوامل دارویی. 7. لوازم  آرایشی و مباحث شیمی فیزیکی. 8. پایداری لوازم آرایشی. 9. نگهداری لوازم آرایشی. 10. ایمنی لوازم آرایشی. 11. کاربرد لوازم آرایشی. 12. بسته‌بندی لوازم آرایشی. 13. فناوری ائروسل در لوازم آرایشی. 14. شیمی تجزیه‌ و لوازم آرایشی. 15. تجهیزات تولید لوازم آرایشی. 16. مقررات لوازم آرایش. 17. اطلاعات لوازم آرایشی.

بخش دوم. 1. لوازم آرایشی مراقبت از پوست. 2. لوازم آرایش صورت. 3. لوازم آرایشی مراقبت از مو. 4. محصولات عطری. 5. لوازم آرایشی بدن. 6. لوازم آرایشی لب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب علم لوازم آرایشی مدرن (New Cosmetic Science)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟