,

کتاب فرمولاسیون، بسته بندی و بازاریابی محصولات آرایشی طبیعی (Formulating, Packaging, and Marketing of Natural Cosmetic Products)

77,000تومان

عنوان کتاب :FORMULATING,
PACKAGING, AND
MARKETING OF
NATURAL COSMETIC
PRODUCTS

  • ادیتور: LAMBROS KROMIDAS NAVA DAYAN &
  • انتشارات:Wiley
  • تاریخ انتشار:2011
  • ویرایش: اول
  • زبان: انگلیسی
  • تعداد صفحات: 427 صفحه
  • نوع فایل: PDF

امروزه استفاده از مواد طبیعی و ترکیبات گیاهی کاربردی در فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی در حال افزایش است. با این وجود برخی سردرگمی ها در مورد محصولات طبیعی به عنوان مثال اینکه کدام محصولات گیاهی و کدام محصولات ارگانیک هستند در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد. کتاب “فرمولاسیون، بسته بندی و بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی” این مسائل را شفاف سازی کرده و جزئیات ترکیبات سازنده، فرآیند های تولید، ایمنی، کارایی، پایداری و همچنین فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی طبیعی را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین اطلاعات ضروری بازاریابی و مارکتینگ لوازم آرایشی گیاهی در اختیار متخصصان و کارشناسان توسعه محصولات طبیعی در این کتاب آورده شده است. موضوعاتی مانند بسته بندی زیست تخریب پذیر، امکان وجود خطرات میکروبی، استفاده از تشدید مغناطیسی هسته‌ای (NMR) به منظور شناسایی نشانگرهای زیستی، استفاده از روش های کروماتوگرافی به منظور شناسایی محصولات طبیعی از جمله مباحث دیگری است که در کتاب “فرمولاسیون، بسته بندی و بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی” مورد بررسی قرار گرفته است. مطالعه این کتاب به تولید  کنندگان و محققین صنعت آرایشی بهداشتی به منظور توسعه فرمولاسیون، بسته بندی و بازاریابی محصولات محصولات آرایشی بهداشتی مشتق شده از ترکیبات طبیعی، توصیه می شود. فهرست مطالب ارائه شده در کتاب کتاب فرمولاسیون، بسته بندی و بازاریابی محصولات آرایشی طبیعی در زیر آورده شده است.

فهرست مطالب

فصل 1 بازار لوازم مراقبت های شخصی طبیعی
فصل 2 مصرف کننده و فرمولاتور لوازم آرایشی طبیعی: درک و ادغام نیازهای یکدیگر
فصل 3 استانداردهای توسعه لوازم  آرایشی طبیعی/ارگانیک در بخش غیر دولتی
فصل 4 چشم انداز نظارتی محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و ارگانیک
فصل 5 دیدگاه حقوقی ایالات متحده در مورد استفاده از ترکیبات ارگانیک و طبیعی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
فصل 6 جنبه های نظارتی و ایمنی ترکیبات معطر طبیعی
فصل 7 بررسی تبلیغات: مروری بر ادعاهای لوازم آرایشی طبیعی/ارگانیک
فصل 8 ارزیابی ایمنی ترکیبات گیاهی مورد استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی
فصل 9  ارزیابی ایمنی مصرف کننده از ترکیبات گیاهی با تاکید بر آلرژی نوع اول
فصل 10 نگهداری از لوازم آرایشی با نگهدارنده های طبیعی
فصل 11 خطرات میکروبی و بسته بندی سازگار با محیط زیست
فصل 12 فرمولاسیون لوازم آرایشی با روغن ها، چربی ها، کره ها و موم های طبیعی
فصل 13 آنتی اکسیدان های طبیعی و اثرات آنها بر روی پوست
فصل 14 استفاده از کوئرستین و کورکومین در مراقبت از پوست
فصل 15 ترکیبات آیورودیک در لوازم آرایشی
فصل 16 فرمولاسیون با گیاهان طب سنتی چینی
فصل 17 مفهموم INSIDE-OUT به عنوان مکمل استفاده از ضدآفتاب موضعی: محافظت از پوست در برابر نور خورشید توسط مواد غذایی طبیعی مانند گوجه فرنگی
فصل 18 تکنیک های کروماتوگرافی برای شناسایی محصولات طبیعی در لوازم آرایشی و بهداشتی
فصل 19 استفاده از طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی هسته‌ای برای شناسایی نشانگرهای زیستی برای کنترل کیفیت عصاره‌های گیاهی
فصل 20 ارزیابی تجزیه پذیری زیستی برای ترکیبات و محصولات آرایشی
فصل 21 مروری بر بسته بندی زیست تخریب پذیر، روش ها و روندهای فعلی

 

CONTENTS

CHAPTER 1: THE NATURAL PERSONAL CARE MARKET
CHAPTER 2: CONSUMER AND FORMULATOR OF NATURAL COSMETICS: UNDERSTANDING AND INTEGRATING EACH OTHER’S NEEDS
CHAPTER 3: THE MECHANICS OF DEVELOPING A NATURAL/ORGANIC NONGOVERNMENTAL COSMETIC STANDARD
CHAPTER 4: REGULATORY PERSPECTIVE OF NATURAL AND ORGANIC COSMETIC PRODUCTS
CHAPTER 5: THE U.S. LEGAL PERSPECTIVE ON MAKING ORGANIC AND NATURAL CLAIMS FOR COSMETIC PRODUCTS
CHAPTER 6: REGULATORY AND SAFETY ASPECTS OF NATURAL FRAGRANCE INGREDIENTS
CHAPTER 7: ADVERTISING SELF-REGULATION: A REVIEW OF COSMETIC CLAIMS AND NATURAL/ORGANIC CLAIMS SAFETY ASPECTS
CHAPTER 8: THE SAFETY ASSESSMENT OF PLANT-DERIVED INGREDIENTS IN COSMETICS
CHAPTER 9: APPROACH TO ASSESSING CONSUMER SAFETY OF BOTANICAL INGREDIENTS WITH EMPHASIS TO TYPE I ALLERGY
CHAPTER 10: PRESERVING COSMETICS WITH NATURAL PRESERVATIVES AND PRESERVING NATURAL COSMETICS
CHAPTER 11: MICROBIAL RISKS AND ECO-FRIENDLY PACKAGING
CHAPTER 12: FORMULATING COSMETICS WITH NATURAL OILS, FATS, BUTTERS, AND WAXES
CHAPTER 13: NATURAL ANTIOXIDANTS AND THEIR EFFECTS ON THE SKIN
CHAPTER 14: THE USE OF QUERCETIN AND CURCUMIN IN SKIN CARE
CHAPTER 15: AYURVEDIC INGREDIENTS IN COSMETICS
CHAPTER 16: FORMULATING WITH TRADITIONAL CHINESE MEDICINE HERBS
CHAPTER 17: THE INSIDE-OUT CONCEPT AS COMPLEMENT TO THE USE OF TOPICAL SUNSCREEN: THE CASE FOR ENDOGENOUS SKIN PHOTOPROTECTION FROM SUNLIGHT BY NATURAL DIETARY ACTIVES SUCH AS TOMATO CAROTENOIDS
CHAPTER 18: CHROMATOGRAPHIC TECHNIQUES FOR THE ANALYSIS
OF NATURAL PRODUCTS IN COSMETICS
CHAPTER 19: THE USE OF NUCLEAR MAGNETIC RESONANCE SPECTROSCOPY FOR THE IDENTIFICATION OF BIOMARKERS FOR QUALITY CONTROL OF PLANT EXTRACTS
CHAPTER 20: BIODEGRADABILITY EVALUATION FOR COSMETIC INGREDIENTS AND FINISHED PRODUCTS
CHAPTER 21: OVERVIEW OF BIODEGRADABLE PACKAGING, METHODS, AND CURRENT TRENDS

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب فرمولاسیون، بسته بندی و بازاریابی محصولات آرایشی طبیعی (Formulating, Packaging, and Marketing of Natural Cosmetic Products)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟