ترجمه متون تخصصی شیمی

متخصصین ما با دانش، تجربه و مهارت بالا متون تخصصی شما را با بالاترین کیفیت و حفظ محتوای علمی ترجمه می‌کنند.
ترجمه متون تخصصی شیمی

امروزه با پیشرفت فناوری و اطلاعات، دسترسی به اطلاعات علم شیمی آسان تر شده است و ترجمه با کیفیت متون شیمی اهمیت دوچندان یافته است. ترجمه متون شیمی به دلیل پیچیدگی مفاهیم و اصطلاحات، نیازمند دقت و ترجمه صحیح و اصولی است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند ترجمه متون تخصصی شیمی را به یک متخصص بسپارند و از بابت کیفیت متون ترجمه شده خیالشان آسوده باشد.

چرا متون شیمی به ترجمه تخصصی نیاز دارند؟

 ترجمه تخصصی متون شیمی مستلزم مهارت و تخصص علمی در زمینه شیمی است. یک مترجم خوب بایستی بتواند مفاهیم علم شیمی بیان شده به زبان اصلی را با حفظ محتوای علمی به زبان فارسی بازگو کند. این امر زمانی محقق می‌شود که مترجم علاوه بر رعایت اصول و قواعد ترجمه، دارای دانش و تخصص کافی در زمینه شیمی باشد و بتواند متون تخصصی شیمی را به صورت قابل فهم و مناسب ترجمه کند. از این رو، تسلط بر زبان تخصصی و واژگان شیمی و همچنین داشتن تجربه کاری در زمینه ترجمه متون تخصصی شیمی برای درک مفاهیم شیمی و انتقال صحیح آن به مخاطب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از ملزومات یک مترجم حرفه‌ای به شمار می‌رود. 

ما آماده دریافت سفارشات ترجمه شما در تمام زمینه‌های شیمی هستیم. خدمات ترجمه شیمی در مجموعه شیمی باما، شامل کلیه متون تخصصی در زمینه شیمی و صنایع شیمیایی است. 
اگر در مورد قیمت، زمان تحویل، نحوه ثبت سفارش و گارانتی کیفیت سوال دارید، با ما تماس بگیرید.
همواره پاسخگوی شما هستیم
09398565101 (تماس در ساعات اداری، تلگرام یا واتساپ)

ترجمه کتابهای تخصصی شیمی

ترجمه کتابهای تخصصی شیمی به منظور دسترسی به اطلاعات دقیق و جامع در زمینه شیمی بسیار حائز اهمیت است. این کتابها شامل تحقیقات و نتایج آزمایشات پژوهشگران در حوزه شیمی هستند که به دانشجویان، پژوهشگران و صنعتگران کمک می‌کنند تا با تئوری‌ها، مفاهیم و اصول شیمی آشنا شده و به دانش و تجربیات جدید شیمی دست یابند. از آنجاییکه کتابهای تخصصی شیمی شامل مفاهیم پیچیده، تئوری ها، روش های آزمایشگاهی و داده های علمی متعددی به زبان انگلیسی هستند، ترجمه آنها نیازمند دانش و تخصص بسیار است و ضروری است که مفاهیم علمی به صورت صحیح و دقیق به مخاطب منتقل شوند. یک مترجم حرفه‌ای برای ترجمه کتب تخصصی شیمی بایستی درک درستی از مفاهیم ، واژگان تخصصی و جزئیات علمی داشته باشد و قادر باشد تا مفاهیم علمی را به صورت صحیح و رسا به زبان فارسی انتقال دهد. در مجموعه شیمی‌ با‌ما مترجمان متخصص در گرایش‌های مختلف شیمی، صورت کاملا تضمینی ترجمه تخصصی کتاب‌های شیمی را انجام می‌دهند.

ترجمه کتب تخصصی شیمی

ترجمه مقالات تخصصی شیمی

ترجمه مقالات تخصصی شیمی برای پژوهشگران، دانشجویان و فعالان صنعت شیمی، بسیار ضروری است. مقالات تخصصی، منابع اصلی بروزرسانی دانش و اطلاعات در زمینه آموزش و انجام پروژهای تحقیقاتی و پژوهشی شیمی هستند. بسیاری از افراد به منظور صرفه جویی در وقت ترجیح می‌ دهند که ترجمه مقالات تخصصی خود را به افراد متخصص بسپارند و خیالشان از بابت ترجمه با کیف آسوده باشد. مترجم حرفه‌ای در این زمینه علاوه بر مهارت‌های عمومی ترجمه، بایستی دانش و تخصص فنی لازم در حوزه نیز شیمی داشته باشد. مترجمین شیمی باما با دارا بودن تخصص علمی در زمینه‌های مختلف شیمی آماده اراِئه خدمات ترجمه مقالات تخصصی شیمی با انطباق کامل علمی هستند.

ترجمه تخصصی مقالات شیمی

ترجمه پتنت‌های شیمی

پتنت‌های شیمی شامل اطلاعات فنی درباره ترکیبات شیمیایی، روشهای تولید و استفاده از مواد شیمایی و همچنین فرمولاسیون ترکیبات مختلف هستند و به محققان و صنعتگران حوزه شیمی و صنایع شیمیایی کمک می‌کنند تا با به‌روز کردن دانش خود، فرآیندهای تولید خود را بهبود داده و محصولات با کیفیت و با قابلیت رقابت بالاتری تولید کنند. از آنجاییکه بسیاری از پتنت‌های تخصصی شیمی به زبان انگلیسی نگارش می‌شوند، بسیاری از شرکت‌ها و محققان نیاز به ترجمه پتنت‌های تخصصی شیمی دارند. شما می‌توانید ترجمه پتنت‌های شیمی خود را به تیم تخصصی شیمی باما بسپارید و از خدمات ترجمه باکیفیت و حرفه ای ما بهره‌مند شوید

ترجمه-تخصصی-پتنت-شیمی

ترجمه پایان‌ نامه و رساله‌‌های شیمی

پایان نامه‌ها و رساله‌های شیمی در زمینه‌های مختلفی مانند شیمی تجزیه، شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی فیزیک، نانو شیمی، شیمی پلیمر، شیمی محاسباتی و… نگارش می‌شوند و شامل موضوعات مطالعاتی، روشهای تحقیق، داده‌های آزمایشگاهی و نتیجه گیری حاصل از تحقیقات و پژوهش‌های مختلف هستند.  پایان‌نامه‌ها و رساله‌های شیمی به عنوان منابع ارزشمند برای دسترسی به دانش و تحقیقات جدید در حوزه شیمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این منابع مطالعاتی به دلیل موضوعات پیچیده و تخصصی نیاز به ترجمه دقیق و حرفه ای دارند و ترجمه پایان‌نامه و رساله‌های شیمی بایستی توسط مترجمان با دانش و تخصص کافی در زمینه شیمی و با دقت و رعایت قوانین و مقررات مربوط به حقوق مولفان انجام گیرد.

ترجمه تخصصی پایان نامه شیمی

ترجمه وب‌ سایت‌های تخصصی شیمی

وب سایتهای تخصصی شیمی به عنوان یکی از منابع علمی و آموزشی شیمی شناخته می‌شوند. ترجمه این وب سایت‌ها به اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان شیمی کمک می‌کند تا با دسترسی به منابع آموزشی و تحقیقاتی با آخرین پیشرفت‌های علمی آشنا شوند یا از این سایت‌ها به عنوان منبع آموزشی بسیار مفید برای استفاده در کلاس درس و تدریس شیمی استفاده کنند. از آنجاییکه سایتهای تخصصی شیمی دارای واژگان تخصصی شیمی هستند  ترجمه مفاهیم آموزشی شیمی نیازمند تخصص و مهارت تخصصی است. مترجمین تیم تخصصی شیمی باما آماده ارائه خدمات تخصصی ترجمه متون شیمی در این زمینه هستند و شما با خیالی آسوده می‌توانید ترجمه وب سایت های موردنظرتان را به ما بسپارید.

ترجمه سایتهای تخصصی شیمی

نیاز به ترجمه تخصصی شیمی دارید؟

با خیالی آسوده پروژه خود را به متخصصین شیمی بسپارید.
09398565101 (تماس در ساعات اداری، تلگرام یا واتساپ)

ترجمه متون شیمی در چه زمینه‌هایی انجام می‌شود؟

در مجموعه شیمی باما، ترجمه تخصصی در زمینه‌های مختلف آموزش شیمی و پژوهش شیمی در در کلیه گرایش‌ها و زمینه های کاربردی شیمی انجام می‌شود. 

ترجمه تخصصی در تمام گرایش‌های شیمی
شیمی تجزیه، شیمی آلی، شیمی فیزیک، شیمی معدنی، نانو شیمی، پلیمر، فیتوشیمی، آموزش شیمی و ...
ترجمه تخصصی در زمینه مواد شیمیایی بالک
مواد پتروشیمی/ کودها/ مواد معدنی / حدواسط های آلی/ ...
ترجمه تخصصی در زمینه پلیمرها
رزین ها/ پلیمرهای کامودیتی/ مهندسی پلیمر/ کامپوزیت ها/ غشاهای پلیمری/ پلی اورتان/ لاستیک های سنتزی/ پلیمرهای محلول در آب/ ...
ترجمه تخصصی در زمینه افزودنی های شیمیایی
آنتی اکسیدان ها/ حشره کش ها/ افزودنی های رنگ/ افزودنی های چسب و رزین/ سورفکتانت ها/ بازدارنده های خوردگی/ پر کننده های معدنی/ افزودنی های روانکار/ افزودنی های پلاستیک/ ...
ترجمه تخصصی در زمینه ترکیبات شیمیایی فرموله شده
چسب ها و عایق ها/ پوشش ها/ مواد منفجره و آتش بازی/ شوینده های صنعتی و خانگی/ مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع چرم، معدن، صنایع روغن،صنایع نساج، صنایع کاغذ، تولید لاستیک/ جوهر پرینت/ رنگهای سنتزی/ روانکارها/ ترکیبات شیمیایی تصفیه آب/ ...
ترجمه تخصصی در زمینه مواد شیمیایی ظریف
ترکیبات آرایشی/ ترکیبات کشاورزی/ آنزیم ها/ افزودنی های غذا/ عطر و اسانس/ ترکیبات دارویی/ ...
ترجمه تخصصی در زمینه ترکیبات معدنی
سرامیک ها/ کاتالیست ها/ صنایع الکتروشیمی/ پیگمنت های معدنی/ فیبرها/ ...
Previous
Next

روند انجام ترجمه تخصصی در شیمی باما چگونه است؟

ثبت سفارش ترجمه تخصصی در شیمی باما بسیار ساده است. شما می‌توانید انواع متون تخصصی شیمی و صنایع شیمیایی اعم از کتاب، مقاله، پتنت و ... را از طریق فرم ثبت سفارش ترجمه سایت، واتساپ یا تلگرام ارسال فرمایید. بعد از دریافت سفارش توسط کارشناسان، قیمت‌گذاری بر حسب نوع سفارش شما و زمان تحویل محاسبه شده و به شما اطلاع رسانی می‌گردد. اگر تعداد کلمات ترجمه شما زیاد باشد، نمونه رایگان ترجمه پروژه شما در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با خاطری آسوده سفارش خود را ثبت کنید. در مرحله بعد، بهترین مترجم متناسب با زمینه تخصصی محتوای شما انتخاب شده و فرآیند ترجمه آغاز می‌گردد. بعد از اتمام ترجمه، کنترل کیفیت ترجمه انجام شده و ترجمه‌ها از لحاظ شباهت ترجمه ماشینی، مفاهیم علمی، اصول و قواعد نگارشی تطبیق داده شده و به شما تحویل داده می‌شود. از آنجاییکه، شما از گارانتی کیفیت ترجمه برخوردار هستید، در صورت نیاز متن شما بازبینی شده و یا در صورت صلاحدید در اختیار مترجم دیگری قرار خواهد گرفت.

چرا ترجمه خود را به شیمی باما بسپاریم ؟

شیمی باما به عنوان مرکز تخصصی ارائه خدمات ترجمه متون شیمی مفتخر است که به پشتوانه تیم ترجمه متخصص و حرفه‌ای که علاوه بر مهارتهای عمومی ترجمه دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش های مختلف هستند، خدمات ترجمه با ضمانت کیفیت و زمان تحویل ارائه دهد. متون تخصصی شما توسط مترجمین حرفه‌ای به صورت کاملا تخصصی و با دقت و حساسیت بالا ترجمه می‌شوند و پس از تکمیل پروژه توسط مترجم، ترجمه شما ارزیابی شده و از لحاظ کیفیت و رعایت قواعد ترجمه و اصول نگارشی کنترل می‌شود تا بدون ایراد در اختیار مشتری قرار گیرد. ما با اطمینان خاطر کیفیت ترجمه را تضمین میکنیم و در صورت عدم رضایت مشتری وجه پرداخت شده برگشت داده می‌شود. همچنین ما موظف به تضمین محرمانگی و امنتیت اطلاعات شما اعم از اطلاعات شخصی، فایل‌ها، پروژه‌های شما هستیم و به شما اطمینان می‌دهیم که از تمامی اطلاعات وارد شده مطابق با اصل عدم افشای اطلاعات مندرج در استاندارد ISO 17100:2015 محافظت و حراست خواهد شد. 

تیم متخصص و حرفه‌ای

ترجمه تخصصی در زمینه‌ها و گرایش های مختلف شیمی توسط متخصصین آن حوزه انجام می‌شود.

تضمین محرمانگی و امنیت اطلاعات

ما از لحاظ اخلاقی و قانونی موظف به حفظ اطلاعات هستیم و محرمانگی و امنیت اطلاعات شما را تضمین می‌کنیم.

پشتیبانی ۲۴‌ ساعته در ۷ روز هفته

ما ترجمه شما را در ۷‌ روز هفته و ۲۴‌ ساعته پشتیبانی می‌کنیم و از طریق ایمیل، تلفن و دیگر راه‌های ارتباطی پاسخگوی شما هستیم.

تضمین کیفیت ترجمه

تضمین کیفیت ترجمه و حفظ محتوای علمی متون شیمی رمز موفقیت ماست. در صورت عدم رضایت بازگشت وجه انجام می‌شود.

نحوه محاسبه قیمت ترجمه تخصصی و زمان تحویل پروژه

شما می‌توانید به راحتی فایل خود را برای ما ارسال کنید تا در عرض چند دقیقه قیمت گذاری شود. در شیمی باما به ازای ارائه خدمات ترجمه با بالاترین کیفیت، قیمت‌های بسیار مناسبی درنظر گرفته شده است

جهت اطلاع از هزینه دقیق و مدت زمان لازم برای انجام پروژه، لطفا سفارش خود را ارسال کنید.
09398565101 (تماس در ساعات اداری، تلگرام یا واتساپ)

در محاسبه قیمت ترجمه تخصصی در شیمی باما موارد زیر مدنظر قرار می‌گیرند:

هزینه ترجمه تخصصی شیمی انگلیسی به فارسی

سفارشات ترجمه تخصصی شیمی بسته به نوع و حساسیت متون، تعداد واژگان تخصصی و مهارت و سابقه موردنیاز برای ترجمه در سه سطح عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه طبقه بندی می‌شوند. هر سه سطح ترجمه با بالاترین کیفیت ترجمه و به صورت کاملا روان با حفظ ارزش علمی متون خدمت شما ارائه می‌شوند و تفاوتی از لحاظ دقت ترجمه، ویرایش علمی و نگارشی ندارند. سطح ترجمه تخصصی به صورت ویژه توسط متخصصین دارای مدرک دکتری شیمی در زمینه مشابه با متن پروژه شما انجام می‌شود و در ارزیابی نهایی توسط فرد دیگری از لحاظ علمی بازخوانی شده و پس از ویراستاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. این سطح از ترجمه به صورت کاملا خوانا و روان در زمان مقرر به شما تحویل داده شده و شامل ضمانت و گارانتی کیفیت ترجمه است.

ترجمه عمومی

مناسب ترجمه متون عمومی شیمی و درای تعداد واژگان تخصصی کم
هر کلمه 110 تومان
  • گارانتی کیفیت مادام العمر
  • گارانتی زمان تحویل
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • تایپ رایگان
  • تخفیف حجمی
  • ارتباط با مترجم
  • سطح محرمانگی بالا

ترجمه تخصصی

مناسب ترجمه پایان‌نامه، کاتالوگ ‌ها و دستورالعمل‌های شیمیایی، ترجمه سایت و ...
هر کلمه 180 تومان
  • گارانتی کیفیت مادام العمر
  • گارانتی زمان تحویل
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • تایپ رایگان
  • تخفیف حجمی
  • تحویل بخش به بخش
  • پرداخت اقساطی
  • ارتباط با مترجم
  • سطح محرمانگی بالا

ترجمه تخصصی ویژه

مناسب ترجمه مقالات ISI، کتب تخصصی، پتنت‌های شیمی و ...
هر کلمه 290 تومان
  • گارانتی کیفیت مادام العمر
  • گارانتی زمان تحویل
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • تایپ رایگان
  • تخفیف حجمی
  • تحویل بخش به بخش
  • پرداخت اقساطی
  • ارتباط با مترجم
  • مترجم دارای مدرک دکتری شیمی
  • بازخوانی توسط مترجم دیگر
  • سطح محرمانگی بالا

تخفیف‌های حجمی ترجمه تخصصی شیمی

تخفیف‌های حجمی بسته به حجم پروژه در هزینه نهایی اعمال می‌شود. این تخفیف‌ها شامل 5 تا 30% تخفیف است و مطابق جدول زیر محاسبه می‌شود. در نظر داشته باشید که هر صفحه استاندارد برابر 250 کلمه در قالب ورد است.

نیاز به ترجمه تخصصی شیمی دارید؟

با خیالی آسوده پروژه خود را به متخصصین شیمی بسپارید.
09398565101 (تماس در ساعات اداری، تلگرام یا واتساپ)
سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟