کتاب شیمی آلی پیشرفته مارس: واکنش ها، مکانیسم ها و ساختار (March’s Advanced Organic Chemistry: Reactions, Mechanisms, and Structure)

35,000تومان

عنوان کتاب: March’s Advanced Organic Chemistry: Reactions, Mechanisms, and Structure

ویراستار: Michael B. Smith
انتشارات: Wiley
تاریخ انتشار: 2019
ویرایش: هشتم
زبان: انگلیسی
تعداد صفحات: 2144
نوع فایل: PDF

کتاب شیمی آلی پیشرفته مارس: واکنش‌ها، مکانیسم‌ها و ساختار، تئوری‌های شیمی آلی را با مثال‌ها و واکنش‌ها توضیح می‌دهد. این کتاب جامع ترین منبع موجود در مورد شیمی آلی است و به بررسی و نحوه واکنش‌های سنتز چند مرحله‌ای، همراه با توصیف دقیق همه واکنش‌ها می‌پردازد. فصل‌های ابتدایی شیمی آلی پیشرفته مارس به بررسی ساختار ترکیبات آلی و پیوندهای مهم شیمی آلی می‌پردازد و اصول اساسی آن را مورد بحث قرار می‌دهد. ساختار، و استریوشیمی مولکول های آلی، حدواسط های واکنش در شیمی آلی، اصول کلی مکانیسم در شیمی آلی، رابطه بین ساختار و واکنش پذیری از دیگر مواردی هستند که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته اند. ویرایش هشتم شیمی آلی پیشرفته مارس یک مرجع کامل و کتاب درسی ضروری برای هر دانشجوی شیمی آلی و افرادی فعال در زمینه شیمی آلی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب شیمی آلی پیشرفته مارس: واکنش ها، مکانیسم ها و ساختار (March’s Advanced Organic Chemistry: Reactions, Mechanisms, and Structure)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟