کتاب نقش شیمیست در صنعت خودرو The role of the chemist in automotive design

55,000تومان

عنوان کتاب:The Role of the Chemist in Automotive Design

نویسنده:H. K. Phlegm

انتشارات:CRC Press

تاریخ انتشار:2009
ویرایش:اول
زبان: انگلیسی

نوع فایل:PDF

کتاب نقش شیمیست در صنعت خودرو The role of the chemist in automotive design نوشته H. K. Phlegm، با استناد به 20 سال تجربه نویسنده در طراحی و تجربه آزمایشگاهی، نقش شیمی‌دان در طراحی خودرو، نحوه استفاده از مهارت‌های شیمی‌دانان در صنعت خودروسازی و تأثیر آنها بر تمام مراحل طراحی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این کتاب، یک مروری از مسائلی که معمولاً توسط شیمی‌دانان در صنعت خودروسازی مواجه می‌شوند را ارائه می‌دهد و   به پیلهای سوختی، باتری‌های لیتیوم ، نانوتیوب‌های کربن و فناوری هیدرید فلز نیکل می‌پردازد که همگی نیازمند دانش فنی یک شیمی‌دان هستند. همچنین فناوری‌های آینده از جمله فناوری باتری، غشاهای سلول سوختی و پلاستیک‌های سبز محیطی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب به مسائل محیطی مانند قوانین CARB و نحوه برنامه‌ریزی صنعت در راستای همگام شدن با قوانین جدید مانند استراتژی‌هایی مانند استفاده از کاتالیست کاهنده اوزون می‌پردازد.

افزایش مسائل فناوریهای محیطی و اقتصادی صنعت خودرو، نیاز به یک مرجع اساسی دارد که این فناوری‌های را پوشش دهد و برای افزایش کارایی سوختی خودروها، دوستدار محیط زیست بودن و کاهش هزینه مورد استفاده قرار گیرد. این کتاب با بررسی نقش گسترده‌ شیمی‌دانان در طراحی و فناوری خودروهای آینده ایفا خواهند کرد، حوزه‌ها و فناوری‌های نیازمند دانش فنی یک شیمی‌دان هستند را مشخص می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب نقش شیمیست در صنعت خودرو The role of the chemist in automotive design”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟