, ,

کتاب نانوتکنولوژی کازمتیک: پلیمرها و کلوئیدها در لوازم آرایشی (Cosmetic Nanotechnology: Polymers and Colloids in Cosmetics)

35,000تومان

عنوان کتاب:Cosmetic Nanotechnology: Polymers and Colloids in Cosmetics

نویسنده:Sarah E. Morgan, Kathleen O. Havelka , Robert Y. Lochhead

انتشارات:American Chemical Society

تاریخ انتشار:2007
ویرایش:اول
زبان: انگلیسی
تعداد صفحات:246
نوع فایل: PDF

کتاب نانوتکنولوژی کازمتیک: پلیمرها و کلوئیدها در لوازم آرایشی به یکی از بازارهای در حال رشد در صنایع شیمیایی در ایالات متحده و در سراسر جهان یعنی لوازم آرایشی می پردازد. از طریق پیشرفت‌های نانوتکنولوژی، فرصت‌های قابل توجهی برای پیشرفت‌های جدید در مواد و مکانیسم‌های تحویل لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی ایجاد شده است. این کتاب به مواد مهم تجاری و فناوری‌های مورد استفاده در نانوتکنولوژی آرایشی یعنی پلیمرها و کلوئیدها می‌پردازد. از آنجایی که بیش از نیمی از نویسندگان، محققان صنعتی هستند که دیدگاههای خودرا در مورد کاربردهای واقعی مواد تشکیل دهنده مراقبت شخصی ارائه می دهند، پوشش این موضوع نه تنها جامع است، بلکه به طور کامل نگرانی های بسیار مورد نیاز در مورد موضوعات تحقیق و توسعه در نانوتکنولوژی آرایشی را نیز پوشش می‌دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب نانوتکنولوژی کازمتیک: پلیمرها و کلوئیدها در لوازم آرایشی (Cosmetic Nanotechnology: Polymers and Colloids in Cosmetics)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟