,

کتاب شناسایی جامدات و پودرهای متخلخل: مساحت سطح، اندازه حفرات و چگالی (Characterization of Porous Solids and Powders: Surface Area, Pore Size and Density)

59,000تومان

عنوان کتاب:Characterization of Porous Solids and Powders: Surface Area, Pore Size and Density

نویسنده:S. Lowell, Joan E. Shields, Martin A. Thomas, Matthias Thommes

انتشارات:Springer
تاریخ انتشار:2010
زبان: انگلیسی
تعداد صفحات:364
نوع فایل: PDF

کتاب شناسایی جامدات و پودرهای متخلخل: مساحت سطح، اندازه حفرات و چگالی (Characterization of Porous Solids and Powders: Surface Area, Pore Size and Density) مناسب  کسانی است که نیاز به اندازه گیری مساحت سطح، اندازه، حجم و چگالی ترکیبات متخلخل دارند. می‌توان این کتاب جدید را به عنوان نسخه چهارم کتاب “مساحت سطح ترکیبات پودری و متخلخل” (لول و شیلدز) در نظر گرفت، اما برای این نسخه جدید، ما تصمیم گرفتیم تا توسعه‌های اخیر در زمینه مایعات در انواع مختلفی از مواد متخلخل را در نظر بگیریم. بر این اساس ، ما احساس کردیم که مناسب است عنوان را به “شناسایی جامدات و پودرهای متخلخل: مساحت سطح، اندازه حفرات و چگالی” تغییر دهیم. این کتاب نمایشی منحصر به فرد از اصول مرتبط با شناسایی جامدات در مورد مساحت سطح، اندازه حفرات، حجم حفرات و چگالی آنها ارائه می‌دهد. این کتاب روش‌های مبتنی بر جذب گاز (هم فیزیکی و هم شیمیایی)، پوروسیمتری جیوه و پیکنومتری را پوشش می‌دهد و شامل اصول نظری و آزمایشی این تکنیک‌ها به همراه پیشرفت‌های چشمگیر بدست آمده در سال‌های اخیر در علم مواد و نانوتکنولوژی است. در این ویرایش شناسایی کاتالیزورهای ناهمگن نسبت به نسخه‌های قبلی برجسته‌تر است و بخش‌های مربوط به پوروسیمتری جیوه و به خصوص جذب شیمیایی به‌روزرسانی و به طور قابل توجهی گسترش یافته‌اند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب شناسایی جامدات و پودرهای متخلخل: مساحت سطح، اندازه حفرات و چگالی (Characterization of Porous Solids and Powders: Surface Area, Pore Size and Density)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟