کتاب روانکارها: مقدمه‌ای بر ویژگی‌ها و عملکرد Lubricants Introduction to Properties and Performance

35,000تومان

عنوان کتاب:Lubricants: Introduction to Properties and Performance

نویسنده:Marika Torbacke ,Asa Kassman Rudolphi , Elisabet Kassfeldt

انتشارات:Wiley

تاریخ انتشار:2014
ویرایش:اول
زبان: انگلیسی

نوع فایل:PDF

افرادی که در زمینه تریبولوژی فعالیت می‌کنند، معمولاً دارای پیش‌زمینه‌ای در مهندسی مکانیک هستند، در حالی که افرادی که در توسعه روغن‌های روانکار فعالیت می‌کنند، دارای پیش‌زمینه‌ای در زمینه شیمی/مهندسی شیمی هستند. این به معنای آن است که آن‌ها نگاهی متفاوت به حل مسائل دارند. توسعه محصول امروزه نیازمند همکاری بین افراد با پیش‌زمینه‌های مختلف است که به موازات این موضوع ممکن است درک ناکافی از چالش‌های یکدیگر و همچنین عدم وجود یک زبان مشترک داشته باشند. بنابراین، هدف این کتاب پلی برای پل کردن این فاصله بین این دو حوزه است.

کتاب روانکارها: مقدمه‌ای بر ویژگی‌ها و عملکرد نوشته Marika Torbacke، مقدمه‌ای شفاف بر تریبولوژی و شیمی روغن‌های روانکار ارائه می‌دهد. بخش اول کتاب تئوری است و مقدمه‌ای در مورد تماس تریبولوژیک، اصطکاک، فرسایش و روان‌کنندگی، همچنین مفاهیم اساسی مربوط به ویژگی‌ها و متداول‌ترین تجزیه‌وتحلیل‌های انجام‌شده در روغن‌ها ارائه می‌دهد. همچنین، مایعات پایه و ویژگی‌های آن‌ها و افزودنی‌های متداول مورد استفاده در روغن‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. بخش دوم کتاب عملی است و خواننده را با فرمولاسیون‌های واقعی و ارزیابی عملکرد آن‌ها آشنا می‌کند. برنامه‌های مختلف و فرمولاسیون‌های مربوط به روغن‌ها و روش‌های آزمون تریبولوژیک مورد بحث قرار می‌گیرند. در نهایت، توصیف روغن مصرفی و توصیف سطح نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد که خواننده را با روش‌های مختلف توصیف روغن‌های مصرفی و سطوح آشنا می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی:
ترکیب شیمی و تریبولوژی روغن‌ها به یک رویکرد یکپارچه
پوشش دادن نظریه اساسی، توصیف ویژگی‌های روغن‌ها و همچنین مایعات پایه و افزودنی‌ها
شامل اطلاعات عملی در مورد فرمولاسیون روغن‌ها و ارزیابی عملکرد آن‌ها
مورد بررسی برنامه‌های کاربردی روغن‌ها در هیدرولیک، دنده‌ها و موتورهای احتراقی
روغن‌ها: مقدمه‌ای در خصوص ویژگی‌ها و عملکرد، یک منبع جامع برای افراد فعال در صنعت (تریبولوژیست‌ها، تکنسین‌ها و شیمی‌دانان روانکار و غیره) است و همچنین یک منبع عالی اطلاعات برای دانشجویان دانشگاهی و فارغ‌التحصیلان است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب روانکارها: مقدمه‌ای بر ویژگی‌ها و عملکرد Lubricants Introduction to Properties and Performance”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟