کتاب راهنمایی برای اخلاق علمی، ارتباطات، تحقیق و نوشتن آکادمیک A Guide To The Scientific Career Virtues, Communication, Research And Academic Writing

45,000تومان

عنوان کتاب:A Guide to the Scientific Career: Virtues, Communication, Research, and Academic Writing

نویسنده: Mohammadali M. Shoja, Anastasia Arynchyna, Marios Loukas, Anthony V. D’Antoni, Sandra M. Buerger, Marion Karl, R. Shane Tubbs

انتشارات:Wiley-Blackwell

تاریخ انتشار:2020
ویرایش:اول
زبان: انگلیسی

نوع فایل:PDF

کتاب راهنمایی برای اخلاق علمی، ارتباطات، تحقیق و نوشتن آکادمیک A Guide To The Scientific Career Virtues, Communication, Research And Academic Writing نوشته Mohammadali M. Shoja یک منبع کاربردی برای آشنایی با مهارت‌ها و توصیه‌های ضروری برای نوشتن مقالات تحقیقاتی و مدیریت حرفه‌ای است.
برای موفقیت واقعی در حرفه‌های آکادمیک، شخص باید مهارت‌های ارتباطی عالی و توانایی شبکه‌سازی مناسبی داشته باشد. داشتن دانش کلینیکی کافی و تسلط بر انجام تحقیقات و نوشتن مقالات علمی نیز از اهمیت یکسانی برخوردار است. این کتاب منحصر به فرد و مهم، دانشجویان پزشکی و متداول‌ها را با موضوعاتی که بیشترین تجربه‌ها فقط از طریق تجربه یاد گرفته می‌شوند، آشنا می‌کند.
این کتاب که توسط یک تیم حرفه‌ای و با تجربه برای راهنمایی محققان جوان، نوشته شده است، دارای ده بخش و هفتاد و چهار فصل است که شامل: ویژگی‌های دانشمندان تحقیقاتی؛ رضایت شغلی و عوامل تعیین‌کننده آن؛ انتشار در پزشکی تحقیقاتی؛ ارزیابی تولید علمی و تأثیر علمی محقق؛ رفتار در محیط‌های آکادمیک؛ مهارت‌های ارتباطی؛ تحقیقات همکارانه؛ برخورد با افراد تبلیغاتی؛ نوشتن و تخلفات علمی: جنبه‌های اخلاقی و قانونی؛ سرقت ادبی؛ مقررات، پیشنهادات، گرنت‌ها و عملیات تحقیقات؛ انتشار و منابع؛ توصیه‌ها برای نوشتن هر نوع مقاله و گزارش؛ و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب راهنمایی برای اخلاق علمی، ارتباطات، تحقیق و نوشتن آکادمیک A Guide To The Scientific Career Virtues, Communication, Research And Academic Writing”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟