, ,

چارچوب‌های فلز-آلی برای واکنش‌های شیمیایی: از تبدیل‌های آلی تا کاربردهای انرژی Metal-Organic Frameworks for Chemical Reactions From Organic Transformations to Energy Applications

57,000تومان

عنوان کتاب:Metal-Organic Frameworks for Chemical Reactions: From Organic Transformations to Energy Applications

نویسنده: Anish Khan, Francis Verpoort, Abdullah M. Asiri, Md Enamul Hoque

انتشارات:Elsevier

تاریخ انتشار:2021
ویرایش:اول
زبان: انگلیسی

نوع فایل:PDF

چارچوب‌های فلزی-آلی برای واکنش‌های شیمیایی: از تبدیل‌های آلی تا کاربردهای انرژی، آخرین اطلاعات در مورد ترکیبات MOF را گرد هم می‌آورد که شامل فناوری‌های اخیر در زمینه ساخت و طراحی این ترکیبات است. این کتاب جنبه‌های مختلف کاربردها در انواع واکنش‌ها، ذخیره‌سازی انرژی و کاتالیزورها به همراه تکنیک‌های سنتز، طراحی و شناسایی ترکیبات MOF را پوشش می‌دهد. این کتاب یک منبع جامع برای محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که در حال مطالعه چارچوب های فلزی-آلی در دانشگاه و صنعت هستند. چارچوب‌های فلزی-آلی (MOFs) پلیمرهای نانومتخلخلی هستند که از اتصال گروههای فلزی غیرآلی به  لیگاندهای آلی تشکیل شده‌اند. این ترکیبات به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی استثنایی که دارند در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، انرژی و محیط زیست بسیار مفید هستند و به موضوعات داغ تحقیقاتی تبدیل شده اند. از آنجایی که شرایط سنتز به شدت خواص این ترکیبات را تحت تأثیر قرار می دهد، انتخاب یک روش سنتز مناسب که محصولی با مورفولوژی همگن، پراکندگی اندازه کوچک و پایداری حرارتی بالا تولید کند، اهمیت ویژه ای دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چارچوب‌های فلز-آلی برای واکنش‌های شیمیایی: از تبدیل‌های آلی تا کاربردهای انرژی Metal-Organic Frameworks for Chemical Reactions From Organic Transformations to Energy Applications”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟