, ,

کتاب جذب در چارچوبهای فلزی-آلی مزوپور در محلول برای انرژی پاک، محیط زیست و بهداشتAdsorption on Mesoporous Metal-Organic Frameworks in Solution for Clean Energy, Environment and Healthcare

45,000تومان

عنوان کتاب:Adsorption on Mesoporous Metal-Organic Frameworks in Solution for Clean Energy, Environment and Healthcare

نویسنده: Alexander Samokhvalov

انتشارات:CRC Press

تاریخ انتشار:2019
ویرایش:اول
زبان: انگلیسی

نوع فایل:PDF

جذب و واجذب در محلول، نقش‌های مهمی در جداسازی‌، تصفیه جریان‌های پسماند، تصفیه، کروماتوگرافی، کاتالیزورهای غیرهمگن، متابولیسم داروهای دارویی و فراتر از آن دارند. چارچوب‌های فلزی-آلی (MOFs) پلیمرهای آلی-معدنی سه‌بعدی و منظمی هستند که شامل یون‌های فلزی و واحدهای آلی “لیگاند” سازنده ساختار هستند. MOFs مزوپر با اندازه حفرات 2-50 نانومتر برای جذب و جداسازی مبتنی بر جذب مولکول‌های بزرگ ترکیبات آلی و بیو-آلی مناسب هستند.
هزاران ترکیب آلی و به ویژه ترکیبات آروماتیک و هتروسیکلیک به عنوان مواد اولیه برای سنتز شیمیایی صنعتی، شیمیایی‌های خالص، اجزای اصلی سوخت‌های فسیلی مایع، رنگ‌ها، حلال‌های صنعتی، مواد شیمیایی کشاورزی، داروهای دارویی، محصولات مراقبت شخصی (PPCPs) و مواد موثر دارویی (APIs) به طور گسترده استفاده می‌شوند. علاقه قوی به سنتز، مشخصه‌یابی و مطالعات MOFs مزوپر موجود و تازه سنتز شده برای جذب در محلول به منظور دستیابی به ظرفیت بالای جذب، انتخابی و امکان بازیابی چندگانه از جاذب “مصرف‌شده” وجود دارد.
کتاب جذب در چارچوبهای فلزی-آلی مزوپور در محلول برای انرژی پاک، محیط زیست و بهداشتAdsorption on Mesoporous Metal-Organic Frameworks in Solution for Clean Energy, Environment and Healthcare تحقیقات اساسی تجربی را در مورد استفاده از MOF های مزوپر در کاربردهای نوظهور با اهمیت صنعتی، محیطی و آموزشی، به ویژه تصفیه آب و سوخت‌های فسیلی مایع و فناوری‌های پزشکی پیشرفته، پوشش می‌دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب جذب در چارچوبهای فلزی-آلی مزوپور در محلول برای انرژی پاک، محیط زیست و بهداشتAdsorption on Mesoporous Metal-Organic Frameworks in Solution for Clean Energy, Environment and Healthcare”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
WeCreativez WhatsApp Support
سلام. میتونم کمکتون کنم؟